דיון סוער: איך מסבירים לאם שכולה למה אנחנו לא משרתים בצבא?

    איתי גדסי ויוסי צלניקר 1 Comment on דיון סוער: איך מסבירים לאם שכולה למה אנחנו לא משרתים בצבא?

    "האם צריך להשקיע יותר בהסברה החרדית" שאל מנחה 'הקבינט' וגרר דיון סוער. אליהו ארנד: "גדולי ישראל הורו תמיד לחברי הכנסת לא להתבטא בנושא הגיוס". עו"ד יוסי וייצמן, משנה ליו"ר לשכת עורכי הדין: "יש זמנים שצריך לשתוק. כל מי שדיבר גרם רק נזק". כתבינו בכנסת מרדכי הלפרין: "הנציגים החרדיים חשבו שהסברה ושיחות אישיות יעזרו אבל הם התאכזבו". המגיש יוסי צלניקר: "אנחנו מתמודדים בעצם רק מול עשרה אחוז מהציבור"

    צילום: קול חי
    21:42
    20.05.24
    איתי גדסי No Comments on חיים רמון מציע: "הצעה לחמאס תיצור קונצנזוס בישראל"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    "האם אנחנו במגזר החרדי צריכים להשקיע יותר בהסברה"? שאל מנחה פאנל 'הקבינט' איתי גדסי, "אנחנו רואים שחלק משמעותי במלחמה הוא ההסברה. אולי הנציגים שלנו צריכים להתחיל קמפיין הסברה לציבור הכללי"?

    האסטרטג אליהו ארנד הביע את דעתו ואמר: "ההסברה בעולם היא לכאורה חסרת תועלת, הלכה הוא בידוע שעשיו שונא ליעקב, למרות כל ההוכחות לטרור שנמצאו בכל בית בעזה עדיין העולם עומד לצד החמאס. בארץ, גדולי ישראל הורו תמיד לחברי הכנסת לא להתבטא בנושא הגיוס".

    עו"ד יוסי וייצמן, משנה ליו"ר לשכת עורכי הדין: "יש זמנים שצריך לשתוק. מה תגיד לאם שכולה שבנה נפל בלחימה בעזה? כל מי שדיבר גרם רק נזק. כל מי שמדבר לא יודע מה להגיד".

    כתבינו בכנסת מרדכי הלפרין: "הנציגים החרדיים חשבו שהסברה ושיחות אישיות מול גלנט יעזרו אבל הם התאכזבו. הפתרון היחיד שנותר לנו הוא בג"צ. מגלנט כבר לא תבוא הישועה".

    המגיש יוסי צלניקר סיכם ואמר: "חייבים לזכור שבצבא יש עוד הרבה חלקים שלא משרתים בקרבי ולא מסכנים את חייהם. לכן אנחנו מתמודדים בעצם רק מול עשרה אחוז מהציבור".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זאת התשובה: כמו שהטבח/המנקה/האפסנאי וכו' לא צריך להתנצל, כך ובקל וחומר לומד תורה לא צריך להתנצל.
      ועוד, דומני שרוב ככול שואלי השאלה אינם הורים שכולים. וכמו שרוב ככול מי ששואל על גיוס בני ישיבות אינו חייל קרבי [שחש ומרגיש בכל רגע את הצורך שלו בזכויות רוחניות…]
      תשובה ארוכה וברורה אפשר כמובן לשמוע וללמוד מהרב נויגרשל שליט"א